piątek, 1 listopada 2013

żelatyna

Żelatyna to jest ekstrakt białka pochodzenia zwierzęcego i prawie w całości składa się z kolagenu. Wszyscy wiemy, że białko jest głównym budulcem dla komórek i komórek skóry.
Wykorzystałam ją ostatnio na bolące stawy stóp. Zadziałało!


Wieczorem 1 łyżeczkę żelatyny spożywczej zalałam pół szklanki zimnej wody i odstawiłam do rana. Wypiłam na czczo. Robiłam tak przez tydzień. Już po dwóch dniach widziałam poprawę. Tygodniowa kuracja wystarczyła do całkowitego pozbycia się bólu. Od miesiąca mam spokój. 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza . Mimo, że nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie , należy wiedzieć, że są one zawsze mile widziane!
Przepraszam, ale komentarze niecenzuralne będą usuwane.
Lila

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.