letni sweterek

Zużyłam 266 g Jeans Yarn Art robiąc drutami nr 4




wzór różyczki:
liczba oczek podzielna przez 4 plus 2 oczka brzegowe (na plecy nabrałam 98 oczek),
1 rząd: 1 oczko brzegowe, ( 3 oczka razem, 3 oczka z jednego[ 1 oczko prawe, 1 oczko na lewo, 1 oczko prawe], 3 oczka razem, 3 oczka z jednego...)1 oczko brzegowe ,
2 rząd i wszystkie rzędy prarzyste:  właściwa strona robótki - wszystkie oczka na lewo,
3 rząd: 1 oczko brzegowe, ( 3 oczka z jednego, 3 oczka razem...) 1 oczko brzegowe,


po zakończeniu zrobiłam ściągacze kończąc je i-cord-em.

Rękawy trochę za łokieć.

Fason starą metodą: każda część robiona osobno od dołu.





12 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek brawo (h) i fajny wzorek zastosowałaś może skorzystam .Jaka ładna kwiatowa sceneria .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, korzystaj. Szybko się robi i robiony grubymi drutami tworzy ażur.

      Usuń
  2. my po trzydniowej uczcie:)...ale upał taki,że mimo,iż sweterek śliczny...byłby zupełnie nie letni:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naszą ucztę może pogoda się zmieni? Pozdrawiam

      Usuń
  3. Letni sweterek piękny:) piękny ogród:) Po lewej imponujące borówki amerykańskie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ spostrzegawcza z ciebie ogrodniczka (f)

      Usuń
  4. Wspaniały letni sweterek :-) Śliczny ażurowy wzór i doskonały kolor - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. w sam raz na lato, też mi taki fajny dziurawiec chodzi po głowie

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza .
Przepraszam, ale komentarze niecenzuralne będą usuwane.
Lila