2 z 8

tzn pozostałe do foto, jednakowe  komplety na zimę z zasobów włóczkowych. Za każdym razem do jednego motka moherku dopasowywałam w podobnym kolorze włóczkę



  • 2 siwe komplety  - łączyłam wełnę ze sprutego seterka z lubianego sklepu z angorą lux, a drugi z simli
  • 1 czarny - to akryl mimi z błyszcąca nitką ze sprutej kamizelki
  • 1 niebieski - połączyłam akryl mimi z moherem
  • 1 różowy - moher lux nako z bawełną 
  • 1 niebieski - alpaka z moherem 
  • dzisiejszy brązowy to alpaka z simli




  • beżowo- siwy ze skórzanym guzikiem powstał z wełnianego swetra z poczwórnej nitki



Pompony  wykonałam wykorzystując stare kołnierze lub kawałki sztucznego futerka. Do środka wykrojonego kółka o średnicy ok. 12 cm wkładałam wypełnienie poduszki.Następnie ściegiem fastrygowym łączyłam po obwodzie koła i przyszywałam do czapki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza .
Przepraszam, ale komentarze niecenzuralne będą usuwane.
Lila