metamorfoza kuchni

Zainspirowana pięknymi wystrojami pomieszczeń innych dzielnych Pań, postanowiłam zmienić swoją kuchnię. Za tym pomysłem przemawiał również fakt, że z biegiem czasu chcemy wygodnie, praktycznie i miło mieszkać. To oczywiste,że dążymy do rajskich warunków. Na miarę możliwości. Mam taką możliwość i stopniowo ułatwiam sobie życie w kuchni. Zdecydowałam się na meble Ikei. Jestem zachwycona logistyką zakupów w tym sklepie.
Wykorzystałam wiele elementów z poprzedniego wystroju kuchni, łącząc z nowymi zakupami.
I jestem z tego dumna, ponieważ  metamorfoza trwa. Każdy nowy element dodaję po zarobieniu na niego dziergając na zamówienie.
Na dzisiaj kuchnia tak:
Przed


Dzisiaj





3 komentarze:

  1. ...super!!!!!!! kuchnia nie ta sama
    Pozdrawiam baska

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa super ,ale jak dla mnie przytulniej i bardziej swojsko w starej .To tylko takie maleńkie moje zdanie .Każda zmiana cieszy
    Lila pomyśl o zlikwidowaniu weryfikacji słownej przy komentarzach ,bo wieczorkiem to można oślepnąc .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyrażenie zdania na temat kuchni. Bardzo cenię każdą opinię.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza .
Przepraszam, ale komentarze niecenzuralne będą usuwane.
Lila